Spinder Falcon Elite

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Spinder Falcon Elite op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

gergen 25-07-2011

---------- update review 25-07-2011 ----------
met de zomermaanden steeds vaker de Spinder in gebruik,wij hebben met de vakantie in het buitenland de drager ook gebruikt als je wat verder de omgeving wil verkennen dan kan het zijn dat accu van de fiets dit niet aan kan,dus een stuk overbruggen met de Spinder en dan lekker op je gemak de voor jou vreemde omgeving verkennen.Enkele voorwaarden,wij hebben twee Ebikes,wegen samen 54KG,drager weegt 15KG =70kg onze trekhaak mag max 70KG hebben,van een fiets kan ik de accu verwijderen.echt een aanrader.

---------- oude review 06-04-2011 ----------
omdat mijn partner is overgestapt op een E-bike was er de noodzaak ook een andere drager aan te schaffen,deze drager(wel wat eigen gewicht)voldoet uitstekend,wat de 13 polige stekker betreft,er zijn drie soorten,Jaeger,Multicon(feder),en de Multicon(west)dus wat zit er op de auto.

wilbveen 25-06-2011
Geschreven voor: Spinder Falcon Elite

Goede degelijke drager. Zowel de gewone fiets als de Mountainbike passen er goed op. Een bijkomend voordeel is dat we deze in de toekomst kunnen gebruiken voor een elektrische fiets.
Hiermee zijn we dus nu voor jaren klaar.

keescv 02-06-2011
Geschreven voor: Spinder Falcon Elite

deze fietsendrager van mijn vader gehad na het overlijden ,het was al eerder opgevallen dat de drager steeds scheef naar links hing na een tijdje.

nu we zelf de drager wat vaker gebruiken begon deze wel heel scheef te hangen ,dus de site van spinder opgezocht en daar was het probleem bekend met een bepaalde serie sluitplaten welke onder de kogel gaat.

ik heb spinder een mail gestuurt of ik de vervangende sluitplaat (verbetert) kon ontvangen ,helaas kreeg ik geen antwoord via de mail.

wat verbaast mij dat ik een 4 dagen later een pakket thuis kreeg met de verbeterde sluitplaat ,gelijk gemonteert en de drager hant nu recht achter de auto.

kortom service is goed enniet onbelangrijk het is een heerlijke drager achter de auto welke zeer stabiel is nu de sluitplaat is vervangen.

hanswarners 07-08-2010
Geschreven voor: Spinder Falcon Elite

zeer degelijk maar toch wel erg zwaar
Heeft moeite met de plaatsing op een volvo en een mondeo
Door de bevestiging af te slijpen krijg je hem uiteindelijk wel goed
Fietsen plaatsen (elektrisch) is best een klus

rea2011 28-12-2011

Hallo.
Ik heb wel interesse in een spinder fietsdrager. Daarom mijn vraag
Wat wordt er precies bedoeld met moeite tot plaatsing ?
Afslijpen van wat ? Ben benieuwd naar de reactie
mvrgr

Kees van Wijnen 25-07-2010
Geschreven voor: Spinder Falcon Elite

was benieuwd of de drager zou blijven hangen, maar bij juiste montage geen enkel probleem. Fijn drager mooi afgewerkt en handig in gebruik

Martin1212 19-06-2010

goed produkt.
Zit als huis achter op de trekhaak.
Fietsen rammelen niet tegen elkaar. Sterker nog rammelen helemal niet
Mooi van degelijkheid!